Įsigytas prekes interneto parduotuvėje www.maxmeda.lt pristatome visoje Lietuvoje:
Prekes pristatome per LP Express ir OMNIVA savitarnos terminalus.
Užsakius prekes iki 16.00 val. dažniausiai prekes pristatome sekančią darbo dieną, jeigu vėliau – per 1-3 darbo dienas. Siuntos paštomatuose saugomos 3 dienas. Kai ji įdedama į paštomatą, klientui siunčiama SMS žinutė. Jei klientas siuntos neatsiima, likus 1 dienai iki siuntos saugojimo termino pabaigos siunčiama pakartotinė žinutė.
Užsakius prekes iki 16.00 val. dažniausiai prekes pristatome sekančią darbo dieną, jeigu vėliau – per 1-3 darbo dienas. Užsakymo suma – tai visų prekių krepšelio kaina atėmus lojalumo ir kitas nuolaidas.
Pasirinkę pristatymą nurodytu adresu, Jūs įsipareigojate prekes priimti pats. Tuo atveju, kai prekių pats priimti (pasiimti) negalite, o prekės būna pristatytos nurodytu adresu ir priimtos kito Jūsų nurodyto asmens, remiantis Jūsų pateiktais duomenimis telefonu arba elektroniniu paštu, Jūs prisiimate visą atsakomybę dėl prekių pristatymo asmeniškai ir neturite teisės reikšti www.maxmeda.lt pretenzijų dėl prekių pristatymo.
Prekių pateikimo metu kartu su www.maxmeda.lt, arba jo įgaliotu atstovu, būtinai patikrinkite siuntos ir prekės (-ių) būklę ir pasirašykite siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą.
Pasirašius siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės (-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu) nėra.
Pastebėję, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė(-ės) yra pažeista (-os) ir/ar prekė (-ės) yra netinkamos komplektacijos, būtinai tai pažymėkite siuntos perdavimo – priėmimo dokumente ir, dalyvaujant www.maxmeda.lt ar jo atstovui, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą.
Neatlikus šių veiksmų, www.maxmeda.lt yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Jus dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas, bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.
Pristatymo kainos gali keistis atsižvelgiant į tuo metu galiojančius partnerių pasiūlymus.
Pristatymo kaina nurodyta vienam prekių užsakymui. Jeigu Pirkėjas atsisako prekės pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžina kokybišką prekę Pirkėjui bus grąžinama visa prekės įsigijimo kaina, bei Pardavėjo nurodyta pigiausia pristatymo kaina. Remiantis civilinio kodekso CK 6.22811 str. 3 d. Pardavėjas neprivalo grąžinti Pirkėjui papildomų pristatymo išlaidų susidariusių dėl brangesnio pristatymo būdo pasirinkimo.